2 timmar sen! 2/5

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag är mer eller mindre helt DÖD! Asså hela flera dagar förra veckan som var hade jag GRYMT svårt att somna hur jag än gjorde och samma hände igår... Det är inte normalt att ha det så eller?! Aja hoppas ni har sovit gott och inte ställt om erat dygn allt för mycket vilket uppenbarligen jag har gjort... Satt och pratade med en kompis undertiden jag åkte hem och berättade min hemska dag! Asså seriöst jag har en tendens att komma sen, men 2 timmer... Hatarmin iPhone 5 och hade min 6 + inte bestämt sig för några veckor sen att, nä men jag tror jag faktiskt slutar funka hade detta aldrig hänt...

Vi kan kortfatta det att det var inte långt från att telefonen skulle få en gratis resa genom fönstret när jag hade åkt hela 45 minuter för långt.... Piss dag med andra ord! Aja denna dagen hoppas jag innerligt blir bättre trots den lilla sömn jag fått och om inte tycker jag allvarligt synd om mig själv, haha! Idag blir det jobb, sitta i möten och gå igenom lite papper, dubbel kolla lite saker inna det skickas och sen svara på mail. Sen till er osm gör massa skolprojekt som handlar om granskning över transsexuella, sånt svarar jag aldrig på eftersom det aldrig ger mig något, hoppas ni förstår! Nu ska jag fortsätta med mitt och så hörs vi mer sen igen, puss på er!