2500kr kontant!

I fredags var jag på besök hos banken för att ändra mina siffror på mitt konto och när nästan allt var klart visade sig att 1 lapp var borta... Inte alls störigt eller så! Fine, bara komma in igen och lämna in den lappen, men bara problemet är inte det egentligen utan att när det är ine kommer jag inte ha någr pengar alls... FRAM tills mitt nya kort är hemma i Hjo vilket gör att jag måste leva på kontanter, vilket jag HATAR! Värsta jag vet är kontanter! Det är tungt och väldigt opraktiskt + att jg känner mig helt mongo när jag ska börja pilla med slantar kontant... Dessutom vilken har ens 2500 i plånboken under en månad?! Dessutom om jag tappar dom ärjaghelt LOST!

Min budget ligger på 2500 kr i veckan där av den summan, sen allt på råge är min mobil helt mongo som går och dör 24/7 asså jag orkar inte, haha! Jag som skulle börja blogga ordentligt och nu händer detta, asså vad är oddsen, haha! OM jag inte kan hämta ut mobilen i veckan skickar jag tillbaka ordern och köper en iPhne 7+! Mitt tålamod börjar ta slut, kanske märks, haha! Nej men ärligt först mobilen, sen mitt bank-kort och vad näst lägenheten, bilen eller hunden?! Bara undrar, haha!