Bättre köra eget! 8/5

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag mår super! Hela förra veckan var sådär, men ärligt har jag haft mycket och inte orkat bry mig om just bloggandet... Men aja nu tar vi nya tag! Vet inte om jag kommer hålla på med vloggar mer, dels för jag glömmer av att vlogga många gånger och ibland passar det inte liksom... Tänker att jag slänger upp någon gång ibland! Vill först fokusera på bloggen som faktiskt ger mig pengar! Hoppasn i förstår! Hoppas iaf ni sovit gott och mår bra, jag längtar som en galning till fredag och varför tro?! ;) Hemligt, haha!

Det som ska bli så skönt med att fytta tillbaka är att jag inte behöver tänka på allt som varit och bara fokusera på mig igen. Typ då det faktiskt går bra för mig, haha! Vilket vi kan se i nu läget, haha! Måste även ringa skatteverket gällande mina uppgifter eller gå in till banken för att uppdatera dom med mitt konto nr, haha! Utan den ändringen får jag inte mina pengar, kan vara bra att göra! Aja nu måste jag jobba lite och så hörs vi mer sen igen, puss på er!