Crusing!

Hej på er, sorry för uppdateringen men somnade i sängen och vaknade nu, haha! Ska nu ta bilen ner mot småland för åka på Crusing med XoXoXo, haha! 2 stora boxar klara och klackarna är med, ska bli så nice! Verkligen sett fram emot detta och förra crusingen jag var där med min förra kille.... Kom hem nykter, asså fatta vilken misslyckad kväll! Jag nykter efter en crusing, säger väl allt, haha! Ikväll blir det party och kommer bli så nice! Håret är lockat och kläderna sitter perfekt, kommer bli en framgångsrik kväll!

Sen därpå kommer det bli crusing i Skaraborg och klart divan ska på det med. Haha var en kille som följde med mig till toan sist, haha! Fatta vad hemskt och vem vet han kanske följde med in vem vet?! ;) Förra gången i Vetlanda träffade jag även på en kille som inte hade en aning om att min kille stod bara någr meter bort, haha! Fatta vad jag var glad att han höll sig i skinnet när min killes släkting kom fram och undrade vem jag pratade med, haha! #nästaniknipa #panikensmorsapåingång, haha! Men jag lyckades slingra mig ur det och ingen var lyckligare än jag, haha! Aja nu blir det åka ner för att bli upphämtad och blir nogsista jag bloggar om idag, puss på er!