Drinkar och killar!

I helgen blev det utgång som sagt och OM jag behövde det! Hade världens bästa natt ever och fick träffa mina brudar i vimmlet, vilket var guld värt! Blev lite drinkar och ska vi prata om kön?! Värsta ever! Vi var på Olstorp och det kö-systemet är helt fucked up! Alla trängs och när man är baranågra meter från disken är man packad som i en sadinburk, haha! HEMSKT! Inte en blekaste hur mitt hår såg ut och lockarna jag stått och gjort varsäkert borta sen långt innan, haha! Men trots detta fick jag det enaragget efter det andra och mina tjejkompisar var även i farten också, haha! FY F*N vad jag älskar att vara singel! När vi stod på dansgolvet hade jag 4-5 st som hade ögonkontakt med och började närma sig undertiden vi dansade med när bandet spelade!

Olstorp är enklast att förklara med en stor raggarsamling och många låtar som spelas under crusingar spelas där. Folket är underbart och det var så himla mycket kärlek i luften och när Lasse Stefan spelat klart och gått av kom en kille fram som gick rak på sak och som ville hångla upp mig, haha! SJUKT, men jag sa faktiskt nej av olika skäl, kan ni gissa varför?! ;) I slutet jag hade hjälpt Challan leta efter hennes kille och dom andra gick jag till twinsen där vi satte oss vid ett bord där vi fick sällskap av säkert 5-8 killar, haha! Tappade räkningen när denena kom och den andra gick! Några av dem var inte sena att spana in MK-plånbok och fick snabbt en söt komentar om den! ÅH jag träffade även en jag inte träffat på jag vet inte hur länge! Vet dock inte om hon läser bloggen men när hon var liten och hennes vän ville alltid jag skulle måla marsvin trots att dom teckningarna var fula som stryk, haha! Ingen konstnär här inte, haha! Ja en lyckad kväll med massa boys kan det bli bättre, haha!