Frans-problem! 3/5

Go morgon alla bloggisar, ny dag och solen skiner, är på toppen hmör och ska inom kort göra mig iordning för dagen! Hoppas ni sovit gott och mår bra, själv mår jag super och verkligen  haft en toppen morgon! Fine att saker kan gå lite snett till och från, men vad gör det?! Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är på världens bästa humör! Var igår och köpte lite godis och inser idag att jag börjar bli lite för rund för mitt egna bästa, haha! Jag som varit så duktig... Men ska försöka ta mig till gymmet senare ikväll så kanske löser sig?!;)

Nu blir det ut med lillen sen massa jobb hela dagen lång, har typ dagen full och måste kolla om dom fått in fransar annars har jag PRPBLEM! Mina är så sjukt snuskiga nu och försöker desperat få det snyggt, haha! Nu blir det ut med lillen, sen massa möten    och senare ikväll blir det kolla lägenhet, inte alls dumt! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!