Fullt ös medvetslös!

Go morgon alla bloggläsare, blev kvar i sängen lite för länge och funderar på om jag ska ta tag i mitt liv och börja utföra mina ärenden som dagen har att erbjuda! Ska ner till ICA senare idag för att hämta ut min iPhone 7+ och med massa tur kanske jag även kommer få ut den också! Därpå ska jag ha ett litet kort möte med skatteverket och arbetsförmedlingen gällande frågor som rör eget företagande, fattar knappt att jag gör detta igen, haha! Därpå ska jag till bankenför att ändra mina sista siffror och måste även leva med lite kontanter eftersom jag nu kommer behöva vistas utan pengar i ca 1 vecka, as skoj! Men med lite tur kanske jag kommer lösa det redan ikväll! Sist men absolut inte minst är att åka till Toyota för att kolla värdet på Rödan, samt övriga saker som gäller rödis!

Men innan jag gör något annat ska jag spackla nyllet och därpå ut med lillen och sen hörs vi mer sen igen, puss på er!