Glass i hamnen! 27/5

Hej på er asså förlåt för dagen uppdatering menvarit ute typ hela dagen så himla härligt! Att jag varit lite off sen igår fanns skäl och igår hamnade jag på hamnkrogen och tjötade fram till 22:30 därpå åkte jag hem och idag sågs vi igen och tog en glass vid Moster Elins i det varma vädret! Fick verkligen toppen väder och var helt underbart, nästan lite för skönt, haha! Asså tur man hade vattenfast smink säger jag, haha!

Eftersom jag var sen slängde jag på mig ett par byxor och tro mig det fick jag sota för när jag kom ut, haha! Men nu bär jag shorts och det har jag skäl till också, haha! Nu blir det grillning som står på schemat och senare blir det kolla film och lite jobb för att få tiden gå! Verkligen haft massor gjort så jag är super nöjd! Dessutom börjar vi planera in lite saker till sommaren och kommer bli så nice! Vad det är mer exakt får vi allt eftersom se ;)