Hade helt glömt bort!

Det finns så mycket jag är stolt över, alla intervjuer jag gjort och som verkligen hjälpt mig i min bloggkarriär! Eftersom min iPhone 6+ slutat funka har jag fåttlösa detta med min iPhone 5 och gissa vad som fanns där?! Jo nämligen ALLA mina gammla låtar! Låtar som inte är släppta eller inspelade och en av dom som fanns var denna! Att artistnamnet är en sak i sig, men denna låten minns jag så väl när jag skrev och det var efter en kille jag var DÖDS KÄR I, haha! Jag åkte hela vägen till Kristianstad och satt på den förbannade tågstationen i 6 timmar och inte bara 1 gång utan 2 gånger om, haha!

Tycker ändå den har lite gung i sig och kanske dags att göra musik igen, haha! Skämt och sido, han som jag jobbade ihop med var han som deltog i mello med låten Crucified. Denna låten är jag faktiskt riktigt nöjd över även om vissa saker ändrats sen dess både utseende och röst mässigt :)