Håller mig undan andra TS!

Det folk måste förstå är att bara för man är transgender betyder det inte att man vet eller känner alla runt om... Vet inte hur många gånger där jag får frågan "då kanske du känner honom/henne, hon är också transsexuell". Jag har faktiskt valt att hålla mig ifrån andra TS-personer av olika skäl och främst för att dom är låååååångt från mig. Jag skulle aldrig få för mig sälja sex för få tag på hormoner eller utnyttja äldre män för att dom ska betala allt jag vill ha, asså nej! Jag vet atthårt arbete lönar sig och sen hur andra gör struntar jag blankt i!

Jag umgås helst inte om jag inte måste med människor som inte är som mig, kanske elakt?! Främst är det för vi har absolut INGET gemensamt och många av dom TS-tjejerna som finns är mer eller mindre helt fucked up... Många av dom har gått på för många miner och blivit brända för många gånger och att blir ratad gång på gång eller sälja sex har konsekvenser! Jag vill inte bli en i mängde och jag tänker inte låta någon fjant få förstöra mig gång på gång, never! Därför är jag mån att käna mycket pengar och dejta rätt sorts av killar, samt hålla mig borta från personersom inte har samma tänk som mig. Så nej jag känner inte alla andra TS jag håller mig borta från många av dem av olika skäl!