Helt död från igår! 11/5

Go morgon alla bloggläsare, hoppas nisovit gott och mår bra, för jag är super duper trött fortfarande! Kollade film fram tills sent och l sent! Känns verkligen som gårdagen tog ut sin rätt och där av att uppdateringen blev lite halv taskig! Nu är det ny dag och jag ska inom kort göra mig redo för att starta dagen!!! Har enhyffsat lugn dag idag och det är inte mig emot med tanke på allt som hände igår, haha! Inget dåligvt som hände egentligen, bara väldigt fullt upp från morgon till kväll!

Ska börja dagen med en lien promenad med lillen och därpå sätta mig med lite mail undertiden jag äter frukost. Som ni vet består min frukost med enbart med ett glas chocklad soya/havremjölk och det håller jag mig oftast på fram till 16::00 - 17:00. Jag vet att det är super dumt, men frukosten har och är än idag den värsta måltiden jag vet! Hade jag inte behövt att äta hade jag aldrig gjort det heller, haha! Menn aja, bloggar mer sen igen, puss på er!