Jag Är Bara Fucking Nöjd!

En stor önskar jag har är att kanske en dag öppna egen butik med diverse olika kläder. Men inte göra som många andra kjedjor som enbart fokuserar på en viss kropp, tror ni fattar?! Jag skulle vilja ha små, långa, stora smala modeller och lyfta fram alla olik kroppar och former! Tycker det är viktigt inför dagens kroppsideal och via upp att ingen topp är enbart till för en typ av person! Vi föds in i en värld där skönhet är viktgit och samma gäller karriärsmässigt. 2 män eller kvinnor som har samma utbildning och samma kapacitet men olika kroppsformer har enklare att få jobb, sjukt va?! Det ska inte spela någon roll om man är smal, stor eller transgender inför en jobb intervju! I grund och måtten kommer det inte vara viktigt, vilket alla kanske förstår?!

Det är därför jag tycker det är så viktigt med oss med sociala medier att vi ska var så naturliga vi kan. JA jag har gjot en näsplastik och kommer för 2 bröstoperationer, så kanske lite fel käft att komma ifrån, men gjorde den enbart för min egna skull och ingen annans, är ni med vad jag menar?! :) I min blogg redigerar jag enbart ljus och skärpa på mina bilder av olika anledningar. 1 min Mac har inte photoshop och 2 jag vet ändå inte hur man gör och bryr mig inte alls, haha! Jag kan säga att i dagens läge har jag inte kroppsnojer och mycket är för jag är självsäker och vet att jag är j*vligt duktig p det jag gör oavsett vad andra tycker och tänker!

Jagär en driven person och vill få andra också hitta sitt driv oavsett hur dom bor eller ser ut, det är viktigt! Sen att jag är högt och lågt beroende på är en annan 5:a, haha! Jag är nöjd över hur jag ser ut och kn jag kan också DU!