Lyckad kväll! 21/5

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och nya möjligheter och kvällen igår var helt AMAZING! Kvällen var helt underbar och den ena fick ragg efter den andra #självförtroendetärpåtopp, haha! Men kommer berätta mer exakt om detta under veckan as always! ;) Idag är det söndag och ska bara slappa och gå igenom lite saker som jag skulle gjort för ca 1 månad sen allt från svara på mail, planera upp videos och massa där till! Bloggen har varit lite död sen mitt break up, menantar ni förstått varför?! Saker och ting är som det är och nu är det offeciellt slut! Men vi är vänner och kan umgås vilket är huvudsaken :)

Övrigt av dagen ska jag nog bara vara hemma om jag inte drar in till Skövde en sväng, hade varit mysigt! Träffa lite vänner, ta en fika och snacka lite skit, verkligen behövligt efter allt som hänt sen jag varit borta och vet ni vad?! Man brukar säga att käpplundaborna (vissa) bor ofta där i ca 2-3 år och det innebär att när dom som tog min lägenhet ska flytta kan jag få tillbaka det som engång var mitt, hihi ^^ Min största rädsla är OM dom satt upp hela lägenheten med massa fula tapeter! Men som sagt det är min plan och mycket kan ändras påvägen! Nu blir det frukost och så hörs vi mer sen, puss på er!