Mitt spel, mina regler!

Att man ska ha sina krav och principer som tjej oavsett TS eller ej är bra! Man ska inte finna sig i att bi hönsad hursom helst och bli tagen förgiven. Det många inte förstår att dessa människor blir mer eller mindre helt förstörd och funkar tillslut inte alls, vilket är hemskt! Jag har mtt så många personer osm offrat allt för en person och verkligen gjort allt för att sedan falla platt mot marken... Det finns bra kille och det finns dåliga också, precis som med tjejer. Man märker väldigt fort vilka man ska undvika och ser ett tydligt mönster efter en tid.

Jag brukar har som "tradition" att dagen personen ifråga ber om nakenbilder eller börjar köradirty talk svarar man kortfattat eller sluta skriva helt. Kan man inte bete sig eller uppföra sig varför ska jag då lägga min tid?! Den som förlorar på det är bara jag och sen står jag där som ett fån mer eller mindre... Därför säger jag till er att TA INGEN SKIT! bara för en försvinner i mängden behöver det inte betyda att det är över, haha! I mitt love game är det jag som skriver reglerna och boysen som dansar efter noterna. Om inte bye, bye! ;)