Mot Skövde! 29/5

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och att ni har sovit gott! Vaknade för ca 1 timme sen och är fullfart med att åka till Skövde för att få håret fixat på nytt! Verkligen kluven på om jag ska färg det gsilvergrått eller ej... Vad trorni?! Övrigt sätt har jag god tid på mig så kanske inte ska klaga ut över detta! Ska även in på Tyota för att boka tid för lite saker och kanske därpå till banken för att fixa till mitt kort! Satt i telefonmöte hela kvällen igår gällande mitt företag där lite jobb börjat allt eftersom trilla in, riktigt skönt!

Nu måste jag skybda mig iväg till ICA för att köpa en Red Bull och därpå ska jag ha as tråkigt hos frisören, verkligen avskyr att sitta stilla, haha! ADHD eller vad, haha! Nej skämt och sido, jag tror säkert jag har någon släng av det, där av att jag är väldigt driven och alltid har 100 saker i görningen eller vad tror ni?! Alla har säkert någon diagnos av något slag, sen finns det dom som har mer och vissa som har det mindre, hoppasi ngen tar illa upp och förstår vad jag menar! :) Aja nu blir det mot Skövde sen hörs vi mer sen igen, puss på er!