Omringad av killar!

 Go kväll alla bloggläsare, asså denna dagen har varit så himla härlig, verkligen älskat varje sekund! Allt jag planerat har mer eller mindre hunnit bli av och det enda jag känner jag inte hunni med är videos, fota och gymmet, men ska försöka ta det i veckan! I nu lläget är mitt huvud som en liten kapplöpningsbana där allt går i 190 och denna gången kan jag iaf behärska det! Dock är jag väldigt försiktig med att inte köra på för hårt! Där av att jag ibland kanske uppdaterar mer än vissa dagar, men trorn i har förståelse!

Crusing i helgen och var verkligen behövligt, hade säkert 9-10 boys runt om mig som skulle spela matcho mer än den andra och jag bara "bitch please", haha! Nej men lyckad kväll och vem ve kanske det hände saker jag inte berättar här?! ;) Det  många kanske inte vet är att jag gillar håll låda och mitt dröm yrke är att hålla i olika konfuranser, i förutsättning att jag läst på och vet vad jag ska prata om, haha! Har en tendens att ta allt sista veckan eller kvällen innan, haha! vissa saker lär man sig aldrig, men som jag brukar säga "Jag är bäst under press", haha! Nu blir det åka till affären är grymt hungrig och sen bir det dejta kudden! Bloggar mer sen igen, puss på er!