Polisanmälan!

Go kväll alla bloggläsare, kvällen blev inte som jag trodde och jag har suttit i massor möten sens i morse med mitt egna företag och allt går riktigt bra! Det mindre roliga är att mitt ex ska kanske polisanmäla mig för inlägget jag skrev och att jag tydligen har hotat honom med pengar, asså snälla... Men detta är mer eller mindre en vardag på ett sätt så kanske dumt att klaga vad vet jag?! Huvudsaken är att jag låter honom hållas och sen får vi se hur vi löser detta.




1 sak är säker att blir det ett sådant liv med detta lilla inlägg vågar jag knappt tänka på hur mitt kommande projekt kan sluta... Blir att sitta med advokater om vad jag kan inte kan ta med, dumt att ge vatten på kvarnen! I värsta fall får jag byta namn på karaktärerna för att undvika med problem! Aja nu blir det tel med M så hörs mer imorgon, natti!