Så lycklig! 26/5

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni mår bra och att ni sovit gott! Själv mår jag super och är på världens bästa humör, ever! Gårdagen blev super och fick massor gjort och idag blir det minst lika mycket ös! Märks verkligen att jag mår 100% bra igen för det drivet jag har idag var lääänge sen jag hade! Vill tacka alla som följt mig under denna sjukt jobbiga period och ni förstår nog inte hur mycket ni betyder! Vill verkligen få er förstå detta hur mycket det betyder och ni gjort för mig, helt nderbara är ni!

Nu blir det ut med lillen och därpå ska jag börja jobba massor, har en hel del att göra, bland annat beställa hem lite kläder och kommer blir så nice att fylla upp garderoben! Dessutom har jag tonvis med kläder jag inte använder eller använt alls! Ska se om jag ska sälja skiten eller ge bort dem?! Däremot måste jag kika nya skor, asså min sko fetisch har börjat komma tillbaka, men så länge Mami inte vet om det är det lugnt ;) Nu blir det jobb så hörs vi mer sen igen, puss på er!