Somnade på soffan!

Go kväll alla bloggläsare, hoppas ni haft en toppen dag och haft fullt upp idag, dessutom somnade jag, haha! Någon som är förvånad?! Så sjukt typiskt att jag mer eller mindre bara fått 4 timmars sömn... Var helt död mer eller mindre, haha! Men trots den lilla sömn jag fick, ha allt rullat på riktigt bra. Tänkte dra till gymmet men vet inte riktigt om jag pallar med det nu... Verkligen 0 ork och satt i tel fram till nu och gör det fortfarande, haha! Hade ett väldigt intressant samtal om allt möjigt och fick en helt ny syn på hur ett BRA förhållande ska se ut och att hopp om killar som faktiskt vet hur man ska bete sig!

Imorgon blir det lite jobb och ha lite möten och med lite tur kanske jag får sova som jag ska dessutom. Nu blir det beställa hem lite kläderoch skor, verkligen behov av det nu! Verkligen 3 korgar med tvätt som jag verkligen inte pallar tvätta, haha! i-landproblem eller va?! ;) Nu blir det åka till affären och sedan hem igen, bloggar mer sen, puss på er!