Sov på rätt sätt!

 Undertiden jag jobbade som mjölkare hade jag ofta ont i ryggen och mycket var föratt jag dels arbetade på fel sätt, men också för att jagsov på helt fel sätt! Visste ni att det finns närmligen ett speciellt sätt för att slippa få just ont i ryggen efter en natt sömn?!

Många ligger tex på magen eller rygg vilket för att ryggen aldrig får vila ordentligt och spänner sig. Detta skapar givetvis problem och därför är det viktigt att man sover på "rätt" sätt och rätt sätt är nämligen på sidan! Den sidan man ska sova på för att det ska ge bäst resultat spelar givetvis roll! Den rätta sidan är nämligen på vänster sida och jag brukar ha ett knep att lägga en kudde på baksidan och ibland på framåt också! Tro mig detgör under och din rygg kommer tacka dig, min smärkta jag ofta haft dagligen i ryggen har varit pga fel sovställning, enkelt at fixa!