Tråkdag! 30/5

Go morgon alla bloggisar, asså denna dagen mulen och trist, inte OK! Men andra sidan mår jag bra och idag har jag 2 saker att göra 1 viktigt möte och en uppsägning av lägenheten, riktigt skönt! Fick även ett meddelande av min förra kille att han visste om det jag hade gått ut med på bloggen och hade givetvis synpunkter om det hela. Men andra sidan ska jag göra alla nöjda och förmilda sanningen hit och dit skulle folk aldrig få veta vem jag är. Jag är en person som är väldigt mycket rak på sak, så enkelt är det, haha!

Nu blir det tillbaka till Småland och därpå ska jag sitta med lite jobb och vet ni vad?! Lyckats gör 2 vloggar som jag är helt ok nöjd med, asså OMG! Haft riktigt dålig med insperation men i helgen och igår bara poff så hände något, haha! Aja nu blir det iväg, handla Red Bull och så Hörs vi mer sen igen, btw ska visa her nya färgen men får bli efter löshåret är i, puss på er!