Tråkigt med bara 1 alternativ!

Go morgon alla bloggläsare, asså denna dagen är på så sjukt bra humör och funderar just nu på om jag ska boka in en tid för enbart klippning eller både färgning och klippning. Vilket problem jag har, haha! Försökte se om någin salong var öppen idag, men antingen var det stängt eller så var dom uptagna, himla oflyt! Fått råd att man inte ska flänga runt bland olika frisörer och kanske dags att skaffa en och samma man går till?!

Idag ska jag även sitta ner med mina räkningar eller dom 2 sista jag har kvar nämligen hyran och mobilen. Bero på hyran ska jag skriva på mitt nya kontrakt och posta det imorgon, älskar jag är 1 vecka sen eller något sånt, haha! Typiskt eller vad?! :P Brudarna och jag har redan börjat planera lite partyn nu när skaraborgs stolthet är tillbaka på banan igen, haha! Slänger upp lite bilder från förr helgen då vi åt på Bryggan med lite släktingar! Provade deras Vegetariska rätt, som tråkigt nog var den enda dom hade... Lite trist, men kanske utökar vad vet jag?! :) God var den iaf, men trist som sagt att det inte fanns något mer att välja på =/ Det är ganska avgörande om man ska tillbaks eller ej, inte gott att äta samma mat varje gång... Nu är jag för visso inte vegetarian eller vegan, vilket i sin tur gör att det inte borde spela mig någon roll, haha! Men försöker hålla mig till grönföda av olika skäl :)