Vad tror ni?!

Som många av er vet har jag varit väldigt försiktig med killar jag dejtat eller är ihop med gällande mina sociala medier, men kanske ändring på det?! Jag har nämligen funderingar på att kanske börja involvera dessa stackare i videos eller på bild, haha! Givetvis med respekt och värdighet, vore elakt annars! Därför kanske ni ska få mer information när det väl rör om i grytan just inom denna front?! :)

Vet att många av er är nyfikna och vill veta så mycket som möjligt och kanske på tiden?! JA jag är en offentlig person, men andra sidan måste dom jag är tillsammans med förstå det också, för hur ska man annars kunna satsa på en kille som är helt anti mitt yrke?! Bloggen är mitt jobb och jobbet innebär 24/7 så kanske dags att öppna den dörr jag alltid hållt stängd och bjuda in er även där?! Dessutom vet jag att vissa släktingar kollar bloggen och dom om några hade säkert inte haft något emot att få höra lite skvaller innan päronen eller vad tror ni?! ;) Detär faktiskten helig regel att efter 6 månader få dom inte träffa min partner av olika skäl naturligt vis, men också för det ska bli ett heligt moment! =)