Visa tydliga spår!

Något jag mer eller mindre tvingats behöva lära mig är att sociala medier bara förstör... Tidigare var jag väldigt svartsjuk och det räckte med att en person bara sneglade åt ett annat håll eller fick ett rendom meddelande av någon... Många känner igen sig säkerligen, men när jag är tillsammans med någon är det min och ingen annans och trust me det har varit på den sjuka nivån att jag kollat meddelanden och massa skit, haha! Men eftersom jag lever med sociala medier där likes och meddelanden är en daglig dos av både kvinnor och män uppkommer det givetvis problem för mig också... Jag har blviit ställd många gånger och där av att jag gjort min FB-privat för endast folk jag känner!

Jag har helt enkelt behövt börja tvinga mig själv lite på han jag träffar eller är tillsammans med. Idagens lägen granskar jag väldigt noga dom jag träffar och släpper inte till i första taget och det är något jag kan rekomendera! Håll personen på sträckbänken och kan han inte hålla sig eller uppförsig grisigt var det ändå inget att ha! Det finns vissa kriterier jag har för att bli "godkänd" innan jag helt ratar och blockrar. Ger man för många chanser blir man bränd och är man inte villig att jobba för mig kan han dra! På detta sätt bygger man också upp ett särskilt band som i sin tur gör det enklare att lite på den man dejta eller är ihop med!