5 minuter till ALLT! 11/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag super och är redan full gång med frukost för sedan ta en promenad med lillen. Ska boka tid för lite hårfix och vet ni vad?! Där jag kommer bo kommer jag ha knappt 5 min till min frisör eller dom som gör mina naglar, asså jag DÖR! Det känns lite smått oroveckande med flytten, men hoppas på det bästa! Fick pappret igår som jag skrev på och nu ska lämna in och sen är det bara invänta det nya året. Ni som lyssnat på podden vet mer exaktvarför jag kanske kommer flytta, haha! Vill ni veta mer om det fårni helt enkelt lyssna och känns skönt att kunna dela upp vissa sakera som sker i mitt liv på 3 möjliga plattformer. Är det inte Bloggen, Youtube eller Podden vet jag knappt vart man mer ska leta?!

Idag blir det jobb mer eller mindre och ska även ringa lite samtal. Är sjukt dålig på att återkoppla ibland och när det blir mycket stänger jag av som ni vet... MEN nu har jag börjat sortera i mitt kaos och börjat få lite struktur och det känns himla bra! Tänkte gå på ett event en av mina vänner håller idag, men tror jag gick upp på tok försent... =( Dessutom har jag inga vettiga kläder att ha på mig heller. Det gör det hela ännu mindre intressant. Men får hoppas det går bra på deras lakrisprovning! Nu ska jag fokusera på att bli klar och så hörs vi mer sen igen, puss på er!