Ångest! 7/10

Go morgon alla bloggläsare eller eftermiddag. Hela dagen har jag gått runt utan att fixa mig och kan säga som så att jag är helt död... Vet inte varför men har 0 lust till något mer eller mindre, skumt! Ska frösöka boka tid för naglarna imorgon då jag enbart har 4 st kvar... Skulle behöva ägna hela dagen åt jobb och inget annat. Visade även päronen lägenheten jag var och kollade på. Det verkade som dom godkände den och att jag kommer typ bo granne med Mamis jobb vr väl inteheller fel! Lyckas jag komma sent till luncher fram över vet jag inte hur jag bär mig åt, haha!

Mitt största dilemma med hela lägenheten är att jag inte vet hur jag ska mublera den, haha! Samt måste kriga om en fondvägg, inglasad dusch och balkong IGEN... Den orken har jag inte längre, men bara jag kommer till något större är ingen gladare än jag och att jag inte behöver flytta på LÄÄÄÄÄÄNGE! Ångest är inte att hyran för den klarar jag galant utan allt är flytten och allt där till. Hello kaos, haha! Men vi får se och jag tar det som det kommer helt enkelt. Nu ska jag hämta min laddare och kanske dra mig in till stan med en kompis, bloggar mer sen igen, puss på er!