Asså fy!

Go kväll alla bloggläsare, satt och kikade genom mina bilder och HJÄLP! Asså vilka bilder som fanns på mig och då syftar jag på bilder som jag inte kan förstå att det ärjag på, haha! Något jag verkligen älskar är sötsaker och det syntes på dom bilderna, riktigt hemskt... Tur den perioden är borta nu mer! Nu blir det snart krypa till kojs för imorgon är det jobb som vanligt. Gått riktigt bra att jobba trots ryggen och inte märkt av den mer än nödvändigt, himla skönt!

Hittade denna bilden somfaktiskt såg vettig ut och ett mycket fin exempel hur det kan se ut när jag "jobbar" och verkligen inne i det, haha! Tror det var denna sommaren om jag inte minns helt fel, men kan vara förra också. Inte helt säker! Nu blir det mysa ner sig till en mysig film och så hörs vi imorgon igen, natti!