Dagens outfit!

Kom ganska nyligen hem från stan och haft en härlig dag. Fått en hel del gjort undertiden jag sprungit runt på stan och gått på lite möten. Hann även med en lunch med en gammal vän och det var så himla mysigt! Verkligen älskar att få lägga tid åt vänner och tycker det ärriktigt viktigt! Eftersom jag har nattläge jämt på mobilen eller klickar bort folk som ringer pga att jag oftast är med någon annan eller upptagen med annat. Jag vill att personer som jag träffar ska känna attjag lägger hela min tid åt dig!



Tog även lite bilder och denna toppen är så galet snygg och hade jag varit lite smalare kanske blivit lite snyggare?! Men kanske bara är i mitt huvud vad vet jag... MEN jag jobbar på det, haha! Super härlig och helt UNDERBART matrial! Älskar knapparna som finns på sidan som gör hela toppen! Dom svarta muddarna och övriga detaljer blir så himla perfekt!

Ni hittar toppen Här

Jag älskar lårhöga stövlar och med klack blir det så snyggt! Perfekt till shorts om man ska ut på krogen eller som jag har på migidag! Enkla att få på och super sköna att gå i, vilket är viktigt om man bär klackar och speciellt om det är smal klack! Är lite suen att beställa hem 1 par till men då i färgen svart, hade varit så fint till ett par vita jeans.

Ni hittar skorna Här
1 Hjo City :

skriven

Tror helt seriöst att Arnold Schwarzenegger ser mer feminin ut xD xD xD