Dagens outfit!

I veckan som var fick jag hem lite produkter och vad ska jag säga?! Toppen är verkligen så sjukt fin! Älskar den och det bästa med allt är axelpartiet. Blir så himla fint och kragen är verkligen pricken över I. Super till vardag som fest och skulle jag gå ut på krogen hade jag valt lite smycken till givetvis. Tyget är förövrigt super och riktigt nöjd!


Ni hittar toppen Här


Skorna har ni sett mig använda tidigare och vad ska man säga?! Riktigt läckra. kostar dock en slant, men helt klart värt! Stod och tvekade först men sen tänkte jag "äh man lever bara 1 gång", haha! Riktgit snygga och bekväma. Jag som använder klackar rätt ofta MÅSTE ha skor som är sköna och trots den smala klacken står man ändå  stabilt på marken.


Tyvärr är skorna jag köpte slut... Men det finns ett liknande par och betydlig billigare som ni hittar Här