Dagens outfit!

I veckan fick jag hem lite nya saker och jag verkligen ÄLSKAR dom, så snyggt ihop eller kanske 2 much?! Dessutom hade vi super väder och verkligen älskar att jobba med människor som vet hur jag vill ha mina bilder innan dom tagits! 


Toppen är verkligen ur söt och stod mellan den bh:n och en annan med massa glittriga stenar. Super skön att ha på sig och riktigt snygg body om jag får säga det själv! Älskar matrialet dom valt och riktigt bekväm. Har olika bodys, men denna slår nog alla på alla nivåer, haha! Lite vågad, men himla läcker!

Toppen hittar ni Här


Stövlarna asså ska vi snacka om dom?! Hur snygga och nästan lite porriga eller?! Jag kan säga som såhär att jag var VÄLDIGT fundersam att gå utomhus med detta och det var enbart för att ALLT var väldigt vågat, haha! Vi fick även folk som kom och kollade på och gav oss beröm, haha! Hur sött?! Älskar klacken och matrialet var inte heller dumt! Dock bör man ha väldigt skiny leggs för att få på sig dom =/ Jag var mer eller mindre halvt genomsvettig när jag skulle få på och av dem, haha! Men kan också vara för jag hade byxor!

Ni hittar Skorna Här