Dåligt självförtroende

Att ha dåligt självförtroende är många i dagens läge har och även jag. Redan som liten hade jag GRYMT mycket hudproblem och har komplex än idag för detta... Ibland trillar det ina komentarer om just detta och även om min hy ser bättre ut än innan träffar det ändå... Jag har alltid trott att ingen skulle kunna se bort från detta och det är faktiskthelt fel. Många av dom jag haft sällskap har are sig brytt sig om det där eller om att jag är TS. Dom ser bort från detta och det gör att jag väldigt sällan tänker på det och idagens läge inte tar åt mig på samma sätt som innan.

Att bara få hör "du är snygg" ger ett ego bost och man släpper det. Idag kan jag gå utan smink och inte bry mig mitt i stan. Det hade jag ALLDRIG gjort innan och mycket tack vare dessa personer som tycker jag ser bra ut osminkad eller med smink. Jag mår bättre idag än innan och jag vet att min hy inte är perfekt. Men det har inte hindrat mig att ta mig dit jag är idag. Då är frågan vem som det är mest synd om egentligen. Dom som ska påpeka det eller jag som kan leva med det och ändå nå framgång.