Det finns alltid något 25/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och ni sovit gott! Själv mår jag toppen och ska inom kort göra mig lite frukost dagen till ära. Blev lite rörigt inlägg i slutet men kände att jag behövde bryta någonstans och tror jag valt göra bästa lösningen även om jag önskar att man kunde gått en annan väg... Men jag får se det positivt att hatet förekommer a 2 skäl att jag är intressant och sticker folk i ögonen med att jag kan leva som jag gör. Det är tak vare mycket hat jag är där jag är idag och fått diverse möjligheter. Men nu lämnar vi detta och låter dom få roa sig på egen hand. Jag har en ganska rolig nyhet att berätta också!  Jag har fått förfrågan att föroläsa och är lika taggad osm livrädd, haha! Vart det kommer ske kommer jag berätta när det blir aktuellt. Har vare sig kunnat eller fått berätta detta fören nu. Till er tjejer som kom med förslaget till er skola, tack <3

Idag blir det jobb hela dagen och klicka hem kostymen som ska användas till helgen. Samt ha ett snabbmöte gällande kläder inför månaden som kommer. Skulle gjort klart det redan i måndags, men ah ni ser hur bra jag är på att planera, haha! Åh jag är så galet tacksam över allt idag och börjat med att tacka varje morgon för 5 saker jag är nöjd med och avsluta dagen med 5 bra saker som hänt under dagen. Bra tips om man är lite nere eller tappat motivationen för allt. Det finns alltid något att vara tacksam ovsett möjlighet man fått i livet :) Nu måste jag fortsätta annars blir jag mer sen än vanligt, bloggar mer sen igen, puss på er!