DÖD! 29/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Jag mår som jag förtjänar och blev en vild natt igår, usch vad hemskt, haha! Mer exakt berättar jag i veckan men det var allt från dans, snygga killar och kanske ett och annat toabesök som inte involverade toan egentlige, haha! Idag är det söndag och ska bara sitta och jobba hela dagen... Pga hela gårdagen gick åt att gå runt i affärer innebär det att jag inte hunnit med något gällande bloggen. Dessutom ska jag kontakta min hyresvärd för att hjälpa en kompis som behöver lägenhet akut. Dessutom träffade jag på en hel del kompisar ute vad jag kommer ihåg och bloggläsare också. Alltid lika skoj och jag blir verkligen super glad att dom kollar in här. Det gör mig väldigt motiverad att fortsätta och komma på nya saker, tack! <3

Övrigt mår jag bra och ska bara dega i sängen fram till 15:00 då jag måste börja jobba... Att blogga tar sin tid och jag lägger 6-7 timmar under helgen för kommande vecka som ska struktureras upp. Allt från möten till inlägg och även andra saker ckså förstås! Nu blir det mysa ner sig i sängen. Bloggar mer sen igen, puss på er!