Flytt om 2 månader! 14/10

Go mogon alla sötisar, vaknade för ett bra tag sen men jobbat med lite saker och även hunnit gå igenom lite papper osm ska in i veckan. Fick ett av kontrakten till mitt nya he och är lite spänd infr flytten! Men är inte det egentligen, haha! USCH har 0 ork egentligen men lika bra att bita ihop och gilla läget! Fyllde i ett papper om glasdusch eftersom det är något jag anser man bör ha?! Idag blir det jobba undan lite och försöka förbereda morgondagen så gott jag kan! Senare ikväll blir det utgång som vanligt, har 0 ork men blir säkert bra eller hoppas jag iaf! Ska eventuellt få lite besök i veckan och något jag serfram emot!

Hoppas ni mår bra och att ni är laddade för lite ledighet! Hade varit kul att få veta vad ni ska göra denna helgen. Ska ni festa, kalas bröllop eller bara äta massa godis och kolla film?! Vill ni får ni gärna berätta :) Nu ska jag kolla lite film och därpå jobba vidare innan allt spackel ska på inför utgången. Älskar gå osminkad som sminkad. Skönt att låta hyn vila och ska kolla lite på ansiktsprodukter i samband jag kollar på en serie. Bloggar mer sen igen, puss på er!