Frulle! 3/10

Go morgon alla bloggläsare, ny dag och jag mår hyffsat okej! Ska inom kort bege mig iväg för att jobba lite och därpå blir det hem för förbereda morgondagens alla inlägg. Fått mer klarhet av utgången också vilket var på gott och ont! Det positiva var att det kanske inte var en kniv inbladad. Det negativa var att jag fick den återberättad och att min verision var BETYDLIGT lugnare än den jag fick berättad... Usch vad hemskt och NEJ jag tänker inte berätta allt utan bara 50%, men det är illa nog! Idag är det tisdag och jag mår super, har massor att göra och om det går ska jag försöka gymma ikväll, men inte helt 100!

Övrigt av dagen blir jobb och sköta allt som jag inte annars bloggar med så som städning, tvätt etc... AS tråkigt men måste göras också förstås! Ska också planera lite äventyr inför kommande helg och mer om det berättar jag inte nu om, haha! Nu blir det frukost och därpå spackla nyllet undertiden jag lyssnar genom vår podd. Är man ego om man gillar sin egna podd?! Enligt mig själv har jag ganska rolig humor, men kanske bara är jag, haha!. Bloggarmer sen igen, puss på er!