Gå vidare.

Hej på er, ska inom kort börja fixa mig för att dra ut med lite vänner och ska bli så skoj! Verkligen taggad och vinet kylt. Känns som en lyckad kväll och detta är säkert första gången ever jag går utan extension. Känns väldigt märkligt, men i veckan får jag mitt svall tillbaks, haha! Vet dock inte helt vart Anna bor där vi ska vara... Men är lite smått osäker på om hon bor vid Käpplunda och gå därifrån i 12 cm... Ja det får tala för sig själv! Fick tillbaka mitt kontrakt av Skövde bostäder vilket gör att nu är lägenhet officiellt min, hur skönt?! :) Den skiljer sig inte jätte mycket från Käpplunda Gränd jag bodde i innan. Det finns vissa saker som givetvis skiljer och vad det är får ni se inom tid :)

Nu blir det att börja fixa sig och därpå spackla nyllet och sedan blir det lite party. Jag funderar också på att börja granska mina komentarer innan som publiceras pga näthat... Jag vill inte sånt ska nödvändigtvis finnas på min blogg och att alla tycker olika detaccepterar jag! Däremt behåll det för er själva?! Men det är som jag alltid sagt att går det bra för någon ska hen genast få smaka på det oavett hur stort kändisskap man har... Sen skulle man alltid kunna låta dom roas för mig påverkar det inte mig i nu läget. Så länge mitt varumärke inte tar skada är det lugnt och om det skulle bli så kommer jag ta tag i det då. 1 sak folk ska veta är att jag ser absolut vad ni skriver och sen går jag vidare. Att bli arg eller irriterad är bara onödigt onödigt och då är det bättre låta hatarna hata :) Nog om det, bloggar mer sen igen, puss på er!