Hyresrätt eller bostadsrätt! 10/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt ör bra med er för med mig är det toppen. Känns som hela veckan fått en helt okej början och att jag går på små fluffiga små moln, haha! Började dagen med en lång promenad och tycker det är så härligt att få igång kroppen. Dock hade jag typ inget att äta vilket gjorde att jag blev tvungen till att handla frukost direkt på morgonen...

 

Hela dagen som kommer tänkte jag lägga till att börja packa ner mina saker igen... I slutet av detta året ska jag få tillgång till den nya lägenheten och jag är GRYMT taggad. Däremot jag inte lika taggad att flytta, haha! Lägenheten jag ska ta är en hyresrätt som jag berättat och anledningen att jag inte köper en lägenhet är pga att jag inte vet vart jag vill bo om några år... Vilket i sin tur gör det ovärt att investera i en bostadsrätt. Skulle jag av någon anledning vilja flytta till Sthlm eller Gbg kan ett spontan köp av en lägenhet i lilla Skövde bli ett problem om den inte blir såld eller ger någon som helst vinst. Tror ni förstår! Nu ska jag fortsätta med mitt bloggar mer sen igen, puss på er!