Inget löshår!

Hela kvällen mer eller mindre satt jag och tog ut mitt löshår och verkligen älskar känslan att dra fingrarna genom håret och kunna massera hårbåtten med naglarna! Helt obeskrivligt! Kommer säkert alltid bära löshår pga att det blir som pelare när man lockar och man behöver sällan fixa till sig. Vilket är super!

Idag blir det att färga utväxten och därpå ska det antingen i ikväll eller imorgon. Att bära löshår är himla skönt i många lägen, men cokså oprktiskt i andra... Det eviga slitet att ta i och ur är väl lagom skoj, men vad gör man inte för konsten, haha! Naturligt är givetvist super fint, men jag kommer stå fast vi min åsikt att löshår gör alltid det lilla extra :)


1 Josefin:

skriven

Jag tycker det är konstigt att vi aldrig får se några bilder på dina vänner, pojkvän, bilder från dina så kallade "vilda" partykvällar m.m. Det är liksom inte trovärdigt nu. Kanske sitter du hemma själv om kvällarna och hittar på? På sin höjd får vi se en bild på ett ensamt glas vin.. Som bloggare brukar man fotografera även när man är ute och partajar :)

3 Bloggerskan:

skriven

Ja sen brukar man heller inte påstå att man "lever" på att blogga när ens blogg får typ en like vart 10:e inlägg, du har typ 300 följare på Youtube, typ samma på Instagram, vem fan försöker du lura igentligen ? xD

2 Molly Nilsson

skriven

Att vänner och dejter/pojkvänner aldrig visas finns en bra ursäkt. Alla är långt från bekväm att hamna på mina vloggar eller här på bloggen. Det finns ett skäl varför folk går en bit ifrån när kameran trycker på rec. Sen till killar har jag valt att hålla dom utanför av olika skäl. Att vara ihop med en TS är komplicerat nog och utsätta andra för den situationen dom inte bett om är inget jag vill göra. Däremot har det förekommit pojkvänner på bloggen och dom bilderna finns fortfarande kvar. Mitt festande snapas oftast och vill du ta del av det kommer det upp på snap och nu på bloggen då jag har en fungerande mobil.