iPhone 8 Plus!

Igår hämtade jag äntligen ut min NYA MOBIL, förstå lyckan?! Mer eller mindre sprang till affären och det var av olika skäl. 1 jag hade 5 min på mig och för att jag ville hämta ut min nya skönhet, hihi ^^ Dom närmsta månaderna har jag fått hålla mig med en iPhone 5... Ah ni hör kaos!


Dock insåg jag ganska snabbt att jag beställt helt fel färgom nu inte guld ser ut såhär?! Alla mina tidigare modeller har varit guld och misstänker att jag tog rosé... Men med tanke på allt strul som varit med att få hem skiten orkade jag inte skicka tillbaka den igen, haha! Är iaf super nöjd över att ha min nya och MÅSTE få hem ett BRA skal som verkligen håller den snygg en längre tid fram över, dvs längre än 6 månader, haha!

Skalet jag funderar på och många fler hittar ni Här
1 George:

skriven

Fin telefon, inte många som har råd med sådana !

2 Haha

skriven

Fick nys om den här "bloggen" från Flashback, roligaste jag sett på länge xD