Jag har fått nog!

Go kväll alla bloggläsare, jag ska gå rakt på sak... Senaste dagarna har det blivit lite mycket näthat av läsare som antingen har ett boring liv själva eller försöka greppa någon verklighet som inte finns, haha! Nu är det följande att alla blogginlägg som kommer här näst granskas i fortsättningen. Vissa fattar uppenbarligen inte när dom ska lägga ner och även om dom flästa komentarer kommer av en och samma IP gör det ganska tydligt vad hen är ute efter, right?! Jag bloggar pga att jag tycker det är skoj och sen om jag tjänar på det eller inte spelar ingen roll vad hen anser. Att gå på mig är en sak men att gå på folk jag känner är inte okej! Alla jag umgås med är inte pin-smala eller har 50 lite fondation i ansiktet etc... Dom är preis som dig bakom skärmen "normala" och trivs med det. Jag tar inte med andra personer på bilder pga mitt kändisskap och gillar du det inte behöver du inte läsa. INGEN har tvingat dig och det är du osm frivilligt kollar vilket säger allt om dig och ditt "fantastiska" liv... Jag har fått säga det jag vill och vill hen hänga ut mig på flashback gör det om du nu önskar. Mår ditt psyke bättre gört! 1 sak till alla som jag umgås med är kring min egna ålder, sen om du har någon fetish på umgås med äldre får vara din ensak!

Nog om detta, övrigt har dagen varit bra och har mer eller mindre inte gjort mer än nödvändigt. Har haft ett möte och äntligen fått igång mitt nya tangetbord! =D Inom en snar framtid lär videos komma upp som vanligt. Ikväll blir det lugnt ska kolla på lite möbler, skriv a en checklista inför nya lägenheten och massa där till. Dessutom är det lön om bara några dagar. Tycker dagarna går så himla fort och ser fram emot jul! Att träffa släkten är enligt mig den bästa julklappen av alla + att den är gratis, haha! Skämt och sido! Nu ska jag jobba undan lite och kolla genom morgondagens inlägg så allt rullar på! Hostar som en galning och misstänker att jag håller på att bli sjuk... =( Nu ska jag ringa L-G och ni som följer mig på snap vet nog redan vem jag menar, haha! Natti!