Kan andas ut! 9/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag super och jobbar non stop känns det som, haha! Fick ett super härligt besked tidigare idag som verkligen lättade och insikten att detta är 100% rätt. Mer om vad det är tänkte jag inte säga utan det får ni se! Har masor at planera in nu och med massa tur kommer detta bli perfekt. Känns skönt att från dagen jag lämnade småland har mitt liv börjat rulla och funka som innan igen, hur skönt?! Men nu blir det frukost och därpå blir det jobb ytterligare,

Idag ska jag ha lite möten, kolla över veckans schema med saker som ska göras och försöka planera in gymmet någon dag också. Nu kör jag för visso bara crosstrainer vilket inte påverkar stygnen i ryggen. Men eftersom lappen kan lossna kanske det är dumt att börja träna eller?! Iaf måndag igen och jag mår super, dags att få ordning på sitt liv och sen kan jag luta mig tillbaka och se allt som hänt  som en rolig grej, haha! Bloggar mer sen igen, puss på er!