Kaos!

Hej alla sötisar, förlåt för gårdagens och dagens bloggande, men det har varitlite kaos mer eller mindre... Men jag mår bra! Har jobbat hela dagen och stått migpå 2 koppar varmt honungvatten fram till 18:00 mer eller mindre. Super dumt och inget jag skulle rekomendera! Håller på att bli tokig på "plåstret" på ryggen, haha! Vill bara slita loss det och klia loss. Skrev på kontraktet idag till den nya lägenheten idag. Det kändes riktigt bra och nu är det bara invänta till 2018! Kan mer ellerm indre börga mig hur glad och lyckligsom helst. Mötte upp Mami & Papi på Max där vi lunchade och gick igenom lite saker.

Nu blir det lite mys framför tv:n och sedan blir det sova för hela slanten! Förstår inte hur folk kan slarva med sömnen då dom jobbar. Jag blir super gnällig och riktigt låg om jag bara får 6 timmar, haha! Därför avråder jag alla att lägga sig sent om ni ska upp tidigt dvs. Nu ska jag gå igenom lite mail, skrivalite fakturor och därpå sova! Bloggar mer imorgon igen, natti!