Kudden kallar!

Go kväll alla bloggläsare, precis avsluta ett samtal och ska strax ut med hunden. Världens tråkigaste väder ute och varit mer eller mindre hela dagen... Ska rota lite i förådet efter lite skor då de felsta skor jag har utan klack är sommarskor och vädret är som det är, haha! Blev en sväng förbi pizzerian då jag hade 0 intresse att laga mat och övervägde först sushi men pga att jag bara ville hem fick det bli något som gick hyffsat fort och enkelt att parkera. Dock glömde jag ta utan oliver, men turligt nog har jag en liten vän här som mer eller mindre kunde offra sig, haha!

Nu blir det ut med lillen, borsta tänderna, gå genom lite mail och sedan bums i säng. Helt slut efter dagen och tänkte lägga mig tidigt idag. Orkar knappt hålla ögnen öppna som det är vilket säger säkert allt om hur pigg jag är mer eller mindre... Hoppas ni får en fortsatt trevlg kväll och vi hörs mer imorgon igen, natti!


(null)

1 Caroline:

skriven

Så gott med pizza. :)