Lost!

Hej på er alla sötisar, åh vilken härlig dag jag haft! Allt har gått super och det är trots allt som hänt. Hoppas ni haft en minst lika härlig dag och att ni mår bra! Själv kom jag hem ganska nyss och ska inom kort på stan för att handla lite små saker. Därpå hem till päronen för att äta lite fredagsmat och sen bär det av till Jenny där vi ska podda. Vi har typ panik för ingen av oss vet hur vi ska göra med podden då hon är i Norrland och jag här... Men vi löser det om inte annat! Hela veckan har mina tankar varit någon helt annanstans. Ibland blir man helt lost i en person som vet kanske aldrig kommer funka... eller?! =\

Nerver minde, nu blir det packa lite snabbt sen bär det av till päronen och sen podda med bästa poddkompisen! Btw har ni ämnen ni önskas vi ska diskutera får ni gärna säga till! Nedan ser ni också lägenheten jag kollade på igår och nu får vi helt enkelt se hur det blir... Är fortfarande kvar i kvalet med tanke påfart
Det är MYCKET pengar och frågan är om jag är villig att pröjsa det?! Aja bloggar mer sen igen, puss på er!