Lugn kväll!

Utgång i helgen och den blev lugnt för att vara jag eller hur man ska framföra det, haha! Blev förfest hos Anna och det var så himla mysigt att träffa henne igen! Först var jag långt från taggad och tänkte dra mig ur... Men tog mig i kragen och gjorde mig iordning. Kom ca 2-3 timmar senare än tänkt då inte hela utväxten var avklarad, haha! När jag gick upp i trappan hörde jag Anna "Jag hör klackskor, är det Molly?", dog lite av skratt och därpå pratade vi lite innan vi gick in. Dom andra hade festat sen långt mycket tidigare och jag var något sen, men hämtade in det snabbt. Det blev dans och jag har en obehaglig känsla att jag kom med på någons snapp, haha! Dessutom tyckte någon jag var lik en fitnessmodell vilketjag inte alls höll med om mer än håret, haha!




Strax därpå gick vi till krogen och slog oss ner ochtog lite drinkar, shotar etc. Runt 1 tiden stack jag till en annan krog och dansade loss med lite olika personer, haha! Man kan säga att jag var inte ensam en längre sekund på dansgolvet, haha! Men var säkert där bara 30-45 min innan jag gick tillbaks till dom andra efter jag hade hälsat klart på dom jag dansade loss med. I slutet började jag nyktra till och tog mig en återställare, haha! Strax därpå gick jag ihop med en annan för lite bakismat. Fick även frågan flera gånger om pussar och följa med hem av olka personer, haha! Dessutom var det några som kände igen mig från bloggen, super skoj! Mitt kändisskap börjat hämta upp sig trots allt, haha! Sen när vi dansat klart och krogen började stänga gick vi hemåt fulla och glada, haha! Det sista jag minns var att vi sjöng i trappuppgången och att vi skulle lugna oss för att personen inte skulle bli vräkt, haha! Därpå festade vi vidare och sen blev det svart, haha!