Måste lägga mig i tid! 24/10

Go morgon alla bloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår bra. Idag ör det tisdag och la mig på tok för sent... Måste börja lägga mig i tid i fortsättningen och orka palla nig upp tider jag ska för att slippa halvt stressa aset ur mig, haha! Märks att det börjar bli kallare då jag mer använder mig av min vinterjacka. Långt från ett fan av vinter och allt det nu innebär... Misstänker också att jag håller på att bli sjuk. Skit trist då jag verkligen inte kan eller får bli sjuk.

Idag blir det kolla genom lite saker, fixa hem lite produkter och även kolla kläder till helgen. Dessutom en annan fest jag ska på med soldat tema. Jag brukar undvika ha samma kläder på en utgång och skulle verkligen inte vilja ha det nu inför halloween heller... Men ska kika runt lite på diverse kostymer som finns under dagen, bloggar mer sen igen, puss på er!