Mitt privatliv ska hållas privat!

Att jag valt bli offentlig och fått ta konsekvenser av folk som vill trycka ner mig på olika sätt är ett liv jag valt. Jag vet för och nackdelarna och försöker göra det bästa av situationen helt enkelt. Men att fmilj, släkt, vänner eller pojkvänner aldrig förekommer på bloggen finns ett logiskt skäl. Det har aldrig slått er att dessa personer inte söker rampljuset jag tagit till mig?! Det finns en andledningtill varför folk springer i väg när kameran trycks på rec eller känner sig obekväma när bilder ska tas på mat?! Många av dom jag umgås med är neutrala och trivs med det. Dom har inget behov att synas och håller sig gärna i bakgrunden. Sen finns det dom som också säger att mig får du inte fota eller ha med på bloggen eller dina videos. Det innebär att jag inte kan eller ska ta med dom på bilder eller liknande. Det är på sin höjd att Podden blev ett självklart val. Jag kom med idén och sen behvde den bearbetas i ca 2-3 månader innan det blev fastställt. Många runt min omgivning tycker att mina socialamedier tar enormt mycket tid och sitter oftast knäpptysta och kollar när bilder tas pga att det är en obekväm/ovanlig situation. Men dom låter mig hållas och det är jag ritkgit tacksam för att dom har en sådan förståelse till mitt bloggande <3

Sen till att pojkvänner har jag valt hålla utanför tills jag vet att det är 100% seriöst. Det har förekommit föredetta pojkvänner på bloggen och dom bilderna har jag inte tagit bort eller dolt. Däremot syns aldrig deras ansikte. Mitt ex jag var tillsammans med finns på bloggen. Allt från hans händer till en bild ihop med Gucci. Sen att det inte blir puss bilder 24/7 är pga attjag anser det inte är nödvändigt... Men skulle det kännas rätt kan det absolut bli i ett senare skede. Mitt privatliv med folk runt min omgivning är det enda privatliv jag har. Det har jag valt att behålla privat.