Problem med Podden! 4/10

Go morgon allabloggläsare, hoppas ni sovit gott och mår super duper, för det gör jag! Ny dag och tänk att idag är det onsdag och snart helg! Hur skönt?! Har massor att planer idag, ska på visning och även försöka röja lite i mitt nuvarande hem, haha! Jag har sån ångest över att behöva flytta igen om det nu blir av... Har börjat få iordning en hel del och sen behöva göra om samma resa igen... Men det kanske blir bra vad tror ni?! =/ Nog om det, sen blir det möte lite senare ikväll och därpå kanske jag ska hämta ut ett paket eller om jag sparar det tills på fredag! Bero på detta vet vi knappt hur vi ska få ihop våra podd av olika skäl =S Men mer om det kommer vi prata om i själva podden!



Gjorde iordning en liten äggmacka och honungsvatten. Skönt nu när folk börjar hosta och ha sig om man nu kan motverka det... Har ingen lust eller tid att insjukna nu heller för den delen, haha! hade skagenröra i också och blev väldigt gott! Dessutom är kaffefilter väldigt bra att ha för att slippa bli kladdig, vilket är det VÄRSTA jag vet, haha! Oftast hinner jag inte med att göra frukost, men skönt när tiden faktiskt finns eller när man går upp 3 timmar tidigare än vad man faktiskt ska... Kan vara det också!