Sjukt obehagligt!

I helgen blev det utgång och vi hade det SJUKT skoj. Vi började förfesta hos Emma och pratade om allt och då menar jag allt! Jag berättade om saker som hänt , bland annat "J" och planerade lite inför kommande saker vi tänkt planera att genomföra. Därpå begav vi oss till krogen och vi var GRYMT taggade. Vi kom till krogen runt 23:00 och därpå är mitt minne mer eller mindre borta, haha! Det jag fått höra avandra var att livet lekte och vi var queens på golvet som vanligt, haha! Jag var på topp och averkade den ena danspartnern efter den andra, haha! Jag kan säga att i slutet kände jag mer att jag dejtade golvet, med tanke på att jag föll då jag trampade fel 3-5 gånger. Fine man kan trilla men inte så många gånger eller?! Jag har ett svagt minne att det var en som ville dansa och jag var långt från intresserad och fick slita mig loss då han vgrade släppa... Sjukt läskig känsla hur folk kan bli när dom dricker =S Sist gången jag föll av mig själv försvann min plånbok med nycklar, mobil, bank-kort och id... Jag fick panik och insåg att jag kan vare sig komma hem, komma in eller hämta min jacka...

Under tiden jag letade efter mina saker kom en kille fram som visste vart mina saker var och hade som krav att jag skulle endast få dem om jag följde med honom hem, hur sjukt?! Jag bad verkligen honom att berätta vart dom fanns oavsett och han gick snabbt därifrån och därpå orkade jag inte och allt bara brast.. Jag fråga dom i garderoben om jag kunde få min jacka men utan lappen skulle jag få vänta tills alla gått. Vi satte oss i trappan och jag typ bara lipade och hade sån sjuk panik! Som en räddare i nöden kom en super gullig kille som hade hittat mitt ciggpaket med mitt id-kort i och jag var SJUKT lättad, ni förstår inte! Tackade massor och han berättade också vart mina andra saker fanns! Jag vet inte vem, men någon hade lämnat in plånboken som jag fick beskriva och turligt nog ut där allt fanns. Förstå min lättnad och hur jag blev mitt gamla och bekymmerfria jag igen.

När jag kom hem tyckte jag det gjorde väldigt ont på ryggen och kändes som ett rivmärke och det visade sig vara ett ärr. Jag hade först tänkt bara lägga mig, men Papi övertalade mig att vi skulle in till KSS och låta dom titta på det. Dom sa snabbt att jag behövdes sys och frågade om någon kniv varit inblandad =S Eftersom jag inte visste om att dett dels gått hål eller att jag blödde kunde jag inte svara på detta. Men efter dom hade kollat upp mig började dom sy och runt 8-9 tiden kunde vi åka hem. Nu i efterhand undrar jag vad det kan varit då glasen är av plast men kanske går att bilda ärr om jag föll rakt på?! Kan det varit en väldigt smal klack?! Kan det vara någon som faktiskt bar en kniv?! Det som får mig fundera över ännu var att toppen som gick sönder inte var "enkelt" tyg utan tjockt dubbeltyg =S Att jag tar upp detta är att OM det var en kniv inblandad är det väldigt viktigt att det kommer fram då inte bara jag utan andra också kan vara i fara och kunna varna andra! Övrigt detta varutgången super, men lite läskigt om det nu är en kniv som är inblandad =S