Snart dag! 26/10

Go morgon alla sötisar, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag toppen och verkligen behövligt att lägga sig tidigt. Började redan min dag runt 06:00 och varit igång en bra stund. Men eftersom dom flesta "normala" personer går upp runt 8-9 tiden har jag som princip att göra mitt första inlägg runt denna tiden. Idag blir en låååång dag, men riktgit taggad och ser faktiskt fram emot allt som ska hinnas göras. Dessutom är det snart helg igen vilket underlättar motivationen, haha! Måndagar är säkert tufft för många andra som för mig.

Det som står på schemat för dagen är att gå igenom lite små saker, kolla genom inkorgen och spela in en video jag lovat ett bra tag och som jag enbart kan göra utan löshår... Ska försöka få till detta när jag kommer hem när det nu blir, haha! Pratade med Jenny igå, i och med att båda har haft ett helvete detta år då våra X gjorde slut har vi valt att unna oss något extra, vilket är väl behövligt! Mer om detta tar vi när det blir dags, nu måste jag jobba vidare och så hörs vi mer sen igen, puss på er!